10. Æfterran Gēolan
Jump to navigation Jump to search
Mōnþas þæs gēares
Belimpas[adihtan | ādihtan fruman]
- 49 BC - Iulius Cāsare crosses the Rubicon which signalled inȝefeohte.
- 1072 - Robert Guiscard conquers Palermo.
- 1776 - Thomas Paine publishes Common Sense.
- 1806 - Niðerlandisc folc in Cape Town surrender to the British.
- 1810 - Se gaderscipe Napoleones and Josephinan, his bearnlēas ǣrost ƿīf, is forboden.
- 1861 - Florida oflǣteþ of þǣm Geānlǣhtan Underrīcum.
- 1863 - The first section of the London Underground Railway opens (Paddington to Farringdon Street).
- 1870 - John D. Rockefeller incorporates Standard Oil.
- 1901 - The first great Texas gusher, oil discovered at Spindletop in Beaumont, Texas.
- 1920 - League of Nations holds its first meeting and ratifies the Treaty of Versailles ending Ǣrest Woruldgūþ.
- 1922 - Arthur Griffith is gecoren Foresittend of the Irish Free State.
- 1923 - Liþuania seizes and annexes Memel.
- 1927 - The film Metropolis by Fritz Lang premiers.
- 1929 - Tintin, a comic book character created by Hergē, makes his debut. He went on to be published in over 200 million comic books in 40 languages.
- 1941 - Lend-Lease is introduced into the U.S. Congress.
- 1946 - Ǣrost General Assembly þāra Geānlǣhtan Þēoda.
- 1957 - Harold Macmillan ƿierþ Fyrmestscealc þæs Geānlǣhtan Cynerīces.
- 1969 - After 147 years, the last issue of the Saturday Evening Post is published.
- 1971 - Masterpiece Theatre debuts on PBS.
- 1984 - Þā Geānlǣhtan Underrīcu and sēo Vatican establish full diplomatic relations.
- 1989 - Cuban troops onginnaþ withdrawing from Angola.
- 1990 - Time Warner is formed from the merger of Time Inc. and Warner Communications Inc.
- 1994 - Lorena Bobbitt goes on trial for severing the penis of her husband John (Manassas, Virginia).
- 2000 - America Online announces an agreement to buy Time Warner for $162 billion, the largest corporate merger in history.
Byrda[adihtan | ādihtan fruman]
- 1769 - Michel Ney, Frencisc marshall (d. 1815)
- 1843 - Frank James, Americisc ūtlaga (d. 1915)
- 1849 - Francisco Ferrer Guardia, Spēonisc free-thinker (d. 1909)
- 1858 - Heinrich Zille, Þēodisc illustrator and photographer (d. 1929)
- 1873 - George Orton, Canadisc athlete (d. 1958)
- 1883 - Francis X. Bushman, Americanisc actor (d. 1966)
- 1883 - Aleksei Tolstoy, ƿrītere (d. 1945)
- 1887 - Robinson Jeffers, Americanisc poet (d. 1962)
- 1899 - Axel Eggelbrecht, journalist (d. 1991)
- 1904 - Ray Bolger, Americanisc actor, sangere, sealmere (d. 1987)
- 1917 - Hilde Krahl, actress (d. 1999)
- 1917 - Jerry Wexler, Americansc record producer
- 1923 - Benson Skoff, clergyman
- 1921 - Rodger Ward, Americanisc auto racer, two-time Indianapolis 500 winner (d. 2004)
- 1923 - Ingeborg Drewitz, ƿrītere (d. 1986)
- 1925 - Max Roach, drummer, composer
- 1927 - Gisele MacKenzie, Canadisc sangestre (d. 2003)
- 1927 - Johnnie Ray, Americanisc sangere (d. 1990)
- 1927 - Otto Stich, Swiss politician
- 1930 - Roy Edward Disney, Americanisc film executive
- 1931 - Viktor Liebermann, violinist (d. 1999)
- 1935 - Sherrill Milnes, Americanisc baritone
- 1936 - Stephen Ambrose, Americanisc stǣrmann (d. 2002)
- 1936 - Robert Wilson, Americanisc physicist, radio astronomer
- 1938 - Donald Knuth, Americanisc mathematician, computer scientist
- 1938 - Willie McCovey, Americanisc Baseball Hall of Famer
- 1939 - Bill Toomey, Americanisc track and field athlete
- 1939 - Sal Mineo, Americanisc actor (d. 1976)
- 1939 - William Levy, ƿrītere
- 1943 - Jim Croce, Americisc sangere (d. 1973)
- 1945 - Rod Stewart, Englisc sangere
- 1948 - Donald Fagen, Americisc keyboardist
- 1948 - Teresa Graves, Americisc actress, singer (d. 2002)
- 1949 - George Foreman, boxer
- 1949 - James Lapine, Americisc stage director
- 1949 - Linda Lovelace, pornographic film actress (d. 2002)
- 1953 - Pat Benatar, Polisc-Americanisc sangere
- 1953 - Bobby Rahal, Americanisc automobile racer
- 1955 - Michael Schenker, Þēodisc guitar player of UFO and solo career
- 1956 - Shawn Colvin, sangere
- 1973 - Ryan Drummond, voice actor, comedian, radio host at seaworld
Dēaðas[adihtan | ādihtan fruman]
- 681 - Pāpa Agatho
- 1276 - Pāpa Gregory X
- 1778 - Carolus Linnaeus, Sƿēonisc botanist (b. 1707)
- 1862 - Samuel Colt, Americanisc inventor (b. 1814)
- 1917 - William F. Cody, Americanisc frontiersman (b. 1846)
- 1934 - Marinus van der Lubbe, Niðerlandisc communist, accused of Reichstag fire (b. 1909)
- 1941 - Joe Penner, comedian, actor
- 1951 - Sinclair Lewis, Americanisc writer (b. 1885)
- 1961 - Dashiell Hammett, Americanisc writer (b. 1894)
- 1970 - Pavel Belyayev, cosmonaut (b. 1925)
- 1971 - Gabrielle "Coco" Chanel, Frencisc fashion designer (b. 1883)
- 1976 - Howlin' Wolf, Americanisc musician (b. 1910)
- 1980 - George Meany, Americanisc labor leader (b. 1894)
- 1981 - Katherine Alexander, Americanisc actress (b. 1898)
- 1981 - Richard Boone, Americanisc actor (b. 1917)
- 1981 - Fawn M. Brodie, Americanisc historian (b. 1915)
- 1987 - Sir David Robinson, Britisc philanthropist and entrepreneur (b. 1904)
- 1997 - Sheldon Leonard, Americanisc producer, actor, director
- 2000 - Sam Jaffe, Americanisc producer (b. 1901)
- 2004 - Spalding Gray, Americanisc actor, screenwriter, and monologue artist (b. 1941)
Symbeldagas and observances[adihtan | ādihtan fruman]
|Se æfterra Gēola | Solmōnaþ | Hrēþmōnaþ | Ēastermōnaþ | Þrimilcemōnaþ | Sēremōnaþ | Mǣdmōnaþ | Ƿēodmōnaþ | Hāligmōnaþ | Ƿinterfylleþ | Blōtmōnaþ | Gēolmōnaþ|