- 1582 - Gregorius XIII pāpa implemented the Gregorisc gerīmbōc. On Eotolwarum, Polum, Portugalwarum and Spēnum, 4 Winterfylleþ in þissum geare wæs folgede fæst be 15 Winterfylleþ, skipping ofer 10 gerīmbōcdagum. Oþru land folgedon at various later dates.
- 1815 - Napoleon I Francena Casere begann his wræcc on Sancte Elene Īege, fearr īegland in þǣm Garsecge.
- 1894 - The Dreyfus affair: Alfred Dreyfus, a Iudeisc artillery officer þæs Frenciscan heres, was wrongly arrested for swicdōme in a political scandal later exposed by Émile Zola.
- 1917 - Niðerlandisc exotic dancer Mata Hari, also a courtesan who might have hæfde forliger mid manigum fyrd gerēfum and gildcræftes mannum in Franclande, was executed by a firing squad for spying for Þēodsclande.
- 2003 - Cīna launched Shenzhou 5, hiera ǣrrsta manned space mission, with Lt. Col. Yang Liwei aboard as the cynewisse forma steorrliþmann.