Wikipǣdia:Gecorene gemynddagas/13 Haligmonað
Jump to navigation Jump to search
- 533 - Belisaries legias hæfdon sige ofer Gelimere and þæm Ƿendlum æt the Beadƿe Ad Decimum, beginning the "Reconquest of the West" under Ēasternum Romaniscum Cāsere Iustinianus I Casere.
- 1759 - Se heretoga James Wolfe was fatally wounded, but he died happy, knowing that his Britisc here hæfde þone ƿælfelde ƿið þǣm Frenciscum æt þǣre Beadƿe þāra Ƿanga Abrahames nēah Cƿuebecceaster, Nīƿe Francland, a decisive battle in the Frenciscum and Scrælinga Gūþe.
- 1814 - Sēo beadu for Fort McHenry ūt Baltimore onbryrdede Francis Scott Key to ƿrittenne The Star-Spangled Banner.
- 1987 - Goiânia accident: A radioactive object was stolen from an abandoned hospital in Goiânia, Brasil, contaminating many people.
- 1993 - After rounds of secret negotiations in Norðƿege, þā Oslo Friþsehtnessa were formally signed by PLO leader Yasser Arafat and Israhēliscum Formaþegn Yitzhak Rabin æt a public ceremony in Washington D.C.