Wikipǣdia:Gecorene gemynddagas/13 Hāligmōnaþ
- 533 - Belisaries legias hæfdon sige ofer Gelimere and þæm Wendlum æt the Beadwe Ad Decimum, beginning the "Reconquest of the West" under Ēasternum Romaniscum Cāsere Iustinianus I Casere.
- 1759 - Se heretoga James Wolfe was fatally wounded, but he died happy, knowing that his Britisc here hæfde þone wælfelde wið þǣm Frenciscum æt þǣre Beadwe þāra Wanga Abrahames nēah Quebecceaster, Nīwe Francland, a decisive battle in the Frenciscum and Scrælinga Gūþe.
- 1814 - Sēo beadu for Fort McHenry ūt Baltimore onbryrdede Francis Scott Key to writtenne The Star-Spangled Banner.
- 1987 - Goiânia accident: A radioactive object was stolen from an abandoned hospital in Goiânia, Brasil, contaminating many people.
- 1993 - After rounds of secret negotiations in Norðwege, þā Oslo Friþsehtnessa were formally signed by PLO leader Yasser Arafat and Israhēliscum Formaþegn Yitzhak Rabin æt a public ceremony in Washington D.C.