April begins (astrologically) with the sun in the sign of Aries and ends in the sign of Taurus. Astronomically speaking, the sun begins in the constellation of Pisces and ends in the constellation of Aries.
Se nama is ofgangen from þǣm Lǣdenan aprilis, ǣghwæðer ge of þǣm Lǣdenan worde aperire, þe mǣnþ "tō openienne", gewēne referring to growing plants in lencten, ge of þǣm Etrusciscum naman Apru for Aphrodite.
Ēastermōnaþ wæs on frymþlicum se ōðer mōnaþ þǣre Rōmāniscan gerīmbēc and hæfde 29 dagas. Iulies Cāseres gerīmbōce ānīwung in 45 BCE resulted in April having 30 days and becoming the fourth mōnaþ, for þǣm þe þæt gēar nū ongann in Ǣfter Gēole.
In þǣre ealdan Iapaniscan gerīmbēc, is se mōnaþ Uzuki (卯月).
Ēastermōnaþ in poetry[adihtan | ādihtan fruman]
Poets identify Ēastermōnaþ mid þǣm ende wintera, ac they don't necessarily agree on what that means:
- We start with the proverb
- 'April showers bring May flowers'
- Whan þat April wiþ his showres soote (that is, sweet)
- The droughte of March haþ perced to the roote,
- And baþed every veine in swich licour,
- Of which vertu engendred is the flowr; (ll. 1-4)
- Modernized for The Norton Anthology of English Literature
- April is the cruellest month, breeding
- Lilacs out of the dead land, mixing
- Memory and desire, stirring
- Dull roots with spring rain.
- To what purpose, April, do you return again?
- Beauty is not enough.
- You can no longer quiet me with the redness
- Of little leaves opening stickily.
- I know what I know.
- The sun is hot on my neck as I observe
- The spikes of the crocus.
- The smell of the earth is good.
- It is apparent that there is no death.
- But what does that signify?
- Not only under ground are the brains of men
- Eaten by maggots.
- Life in itself
- Is nothing,
- An empty cup, a flight of uncarpeted stairs.
- It is not enough that yearly, down this hill,
- Comes like an idiot, babbling and strewing flowers.
Belimpas in Ēastermōnaþ[adihtan | ādihtan fruman]
- Ēastermōnþes Sottes Dæg gelimpþ on 1um Ēastermōnþe.
- Easter gelimpþ on Sunnandæge betƿēonan 22um Hrēþmōnþe and 25um Ēastermōnþe ymbhæbbendlīċe in Westernum Crīstendōme, and betwēonan 4um Ēastermōnþe and 8um Þrimilcemōnþe ymbhæbbendlīce in Eastern Orthodox Ciriċum.
- Ēastermōnaþ is National Autism Awareness Month in þǣm Geānlǣhtra Rīcum American
- In þǣre Īriscan gerīmbēc hātte se mōnaþ Aibreān and is se þridda and sīðemesta mōnaþ Lenctenes.
Trivia[adihtan | ādihtan fruman]
- Ēastermōnaþ onginþ on þǣm ilcan dæge þǣre wuce swā Mǣdmōnaþ in eallum gēarum and ēac se æfterra Gēola in bisesum.
Seoh ēac[adihtan | ādihtan fruman]
|Se æfterra Gēola | Solmōnaþ | Hrēþmōnaþ | Ēastermōnaþ | Þrimilcemōnaþ | Sēremōnaþ | Mǣdmōnaþ | Wēodmōnaþ | Hāligmōnaþ | Winterfylleþ | Blōtmōnaþ | Gēolmōnaþ|
||Þis ȝeƿrit mæȝ clǣnung þurfan tō healdenne tōgædre mid þǣm cynde bisena Ƿicipǣdies.
Bidde betera þis ȝeƿrit ȝif þū meahte.